Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes, Simone, Meike en Charmaine - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes, Simone, Meike en Charmaine - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marloes, Simone, Meike en Charmaine

05 December 2015 | Nederland, Schiphol

Kriebels in onze buikjes!
We zitten op dit moment te wachten in het vliegtuig en om 13:00 zullen we vertrekken voor een (veel te) lange vlucht naar Philadelphia om daar vervolgens weer over te stappen op de vlucht naar Pittsburgh. Om 19:54 PM (01:54 Nederlandse tijd) zullen we hier landen.
Tot snel!

Liefs

Verslag uit: Nederland, Schiphol

We vliegen van Schiphol naar Philadelphia naar Pittsburgh en terug!

17 December 2015

Contrastdag

06 December 2015

Dag 1
Marloes, Simone, Meike en Charmaine

Hallo! Wij zijn Marloes, Simone, Meike en Charmaine en studeren Logopedie aan Fontys Paramedische Hogeschool te Eindhoven. Op dit moment zijn wij bezig met ons afstudeeronderzoek met betrekking tot kern- en randvocabulair bij kinderen in de voorschoolse leeftijd (2 t/m 4 jaar). Even voor de mensen die nu denken "waar heb je het over?".. We gaan kijken naar welke woorden over verschillende situaties en personen heen hetzelfde zijn waaruit uiteindelijk een woordenlijst zal ontstaan. We hebben de mogelijkheid gekregen om een weekje naar Pittsburgh af te reizen om hier een seminar bij te wonen over ons afstudeeronderwerp. Wij vertrekken op zaterdag 5 december om 13.00 uur met pepernoten op zak en landen op zaterdag 12 december om 10.30 uur weer op Nederlandse bodem. Wij zullen jullie tijdens de week op de hoogte houden van onze avonturen in the USA! XXX

Actief sinds 26 Nov. 2015